Skocz do zawartości

- - - - -

Co o tym myslicie....?

• Nie możesz odpowiadać w tym temacie
4 odpowiedzi na ten temat

#1 Niedostępny   Tangra

.::Admin::.

• Admin
  • Dołączył Sun, 02 Jul 06
  • 1695 Tematów
    • 3442 Postów

• Kraj:

Reputacja: 92
Excellent

Napisany 15 November 2009 - 02:28

Witam
A przez przypadek znarazlem o to w onet.pl:

Zarabiam 30-35 000 PLN miesięcznie brutto, jestem lekarzem w przeciętnym  mieście wojewódzkim.
Pracuję tygodniowo, łącznie z 1 dyżurem szpitalnym i gabinetem prywatnym ,  46-50 godzin i wcale
się nie przemęczam. To dobrze , że ta Pani i inni harują, tracąc zdrowie. Trafiają później do mojego
gabinetu, gdzie grzecznie czekają z kasą w zębach na Pana Doktora, który ich wyleczy aby mogli harować
dalej. Błędne koło ale ja zawsze lojalnie powtarzam Panom i Paniom Prezesom - TRZEBA SIĘ BYŁO UCZYĆ!!!

link: onet.pl

Panie Doktorze zapraszmy do protestu pod Sejm w sprawie ..zbyt niskich zarobków lekarzy w Polsce.

Co o tym myslicie....?
Pozdrawiam
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#2 Niedostępny   FallenAngel

Silver Member

• V.I.P
  • Dołączył Fri, 18 Apr 08
  • 81 Tematów
    • 547 Postów
      • Numer GG:nie używam GG
      • Hobby:szerokie

• Kraj:

Reputacja: 73
Excellent

Napisany 15 November 2009 - 08:00

To chyba jakaś podpucha,a jeśli nie to mnie zaraz szlag trafi... :verymad:

[ WEJDŹ ZAGŁOSUJ NA NAS W TOP LISTACH ]

Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek

#3 Dostępny   Morpheus

• Admin
  • Dołączył Thu, 06 Jul 06
  • 618 Tematów
    • 2333 Postów

• Kraj:

Reputacja: 91
Excellent

Napisany 15 November 2009 - 08:42

Witam
Nie wydaje mi się by to była podpucha ,niech tylko każdy odpowie sobie na pytanie ,czy widział biednego lekarza... bo ja jeszcze nie :dry:
pozdawiam
PIRAT KOMPUTEROWY (cytując za New Urban Dictionary) - człowiek nie mający jaj na to, by wynieść z Empiku grę lub film pod kurtką.

Dodany obrazek

#4 Niedostępny   Tangra

• Admin
  • Dołączył Sun, 02 Jul 06
  • 1695 Tematów